Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 21, 2012

Genting Highland

rabu minggu lepas, kak ina bawak aku ngan mak serta anak dia pergi Genting Highland. thanx sister.. dalam masa yang sama, tertunailah hasrat mak aku nak naik genting tu.. Alhamdulillah..

kami bertolak dalam jam 2.30 petang. sampai hotel pon dekat kul 4 lebih rasanya.. nak update kat atas sana pon tak sempat.. sebab sejukkk... mood tido dan bermalas-malasan pon datang la... hehehe..

malam tu siriyes sejuk untuk orang yang baru lepas habis pantang macam aku ni la kan.. menggigil-gigil aku.. sebab mula-mula tido tak sarung baju sejuk.. just selimut je.. lepas tak tahan sejuk tu baru aku bangun sarung baju sejuk. aduhai.. teringat lak aku masa aku menggigil masa operation ari tu... :(

jom layan gambor masa di tempat kejadian

 my sis.. kak ina n her son.. jamal k-pop.. hehehe

 kalau dapat tengok cartoon.. kompom tak pandang kiri kanan dah

 sejukkkk... 

 heee.. candid.. 

 hi! its me ;) jamal la yang snap gambar ni

 hoho.. cantikkan rumah ni? 
sape la tuannya..

 mama pegi meeting.. jamal tengok ikan

 peace!! makan kat marrybrown dalam star world

 sis n mak. =) dalam keretapi ulat bulu... hihihi

my lunch ari tu.. nasi goreng kampung.. same menu with mak

tapi.. jamal makan nasi ayam.. terbaikk!!!... tak abis pon mamat ni makan.. huhu

santapan terakhir... nengok la jamal makan nasik ayam


No comments: