Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, March 23, 2012

Tanamera Day 2012

korang buat ape weekend ni? 
agak-agak kalau takde apa-apa aktiviti, aku syorkan korang pergi Central Market KL ahad ni
situ ada event Tanamera Day
korang leh dapatkan produk kecantikan berasaskan herba kat situ
siyes best product Tanamera
aku cakap best sebab aku da penah guna


so, ape tunggu lagi... jom la pegi ;)
kakak aku ade kat sana..
insyaAllah aku pon akan pegi kalau takde hal lain

untuk maklumat lanjut
klik website dorang kat bawah ni

dorang pon ade facebook
leh klik kat bawah ni gak

macam-macam aktiviti ade kan..

yg bestnya.. leh jumpa Dato' Sheila Majid..
hik hik
JOM Pegi!!!
=)




5 comments:

cha said...

kazaa pnh keje graphic kt tanamera haha tp kejap je kak. serius ke ok kak produk dia?

Unknown said...

akak pakai ni ok je cha.. best je rasa.. ;) cha leh g kat CM nnt.. leh dapat free sample.. nnt leh try ;) dorg punya produk suma berasaskan herbs

Unknown said...

1st time dengar nama Tanamera ni (kesiannya kan?) Anyway nice info. Akak selalu pakai produk Himalaya je sebelum ni.

Unknown said...

Cha: Produk Tanamera yang I dah try semua nya best2 & I mula guna sejak 3 tahun lepas (tapi tak la hari2, sekali sekala bila nak 'pampering' :P).

Hasni: Macam nak pegi je..jiran sebelah I dah beritahu lama dah. Ada beberapa baju yg nak recycle juga ni..

Unknown said...

Reena : new info for u.. hehe.. try la nnt..

kak millie : jom kak.. leh recycle baju nnt.. sambil2 tu leh jumpa new fren :) hasni pegi naik lrt nnt kot.. elak kesesakan.. hehe