Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, March 24, 2012


alahai... baru bape ari je dok kat KL ni.. aku da mula rindu kat budak kecik dua orang ni
rindu nak berpot pet ngan dorang

gambar ni ambik masa mak bapak dorang dok mengecat rumah ni
so sebab tu kitorang dok atas surat kabo
sadis je rupanya kan? haha
awal bulan ni baru dorang masuk rumah sewa ni
rumah kakak aku. kak ijah
semoga hidup dorang lebih bahagia bila duduk kat rumah ni 
opah su sayang husna n aisyah humairah 
muax!

2 comments:

kak ina kl said...

tentu best bila ada saudara mara duk berdekatankan

adriea said...

mmg best kak ina.. tp kalau da berjauhan tu rindu tak tau nak cite... hehe