Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 28, 2012

kat mana nak mula ni...

weekend yang sibuk. terlalu banyak yang nak dikongsikan.. sampai tak tau mana satu yang aku nak mulakan dulu. tapi dah semestinya semuanya tentang TANAMERA.. hehe.. tak tau kenapa aku excited nak ceritakan pasal Tanamera. sebab bila guna produk tu, its make me happy ;) hihi...

nanti aku update aktiviti minggu lepas aku tu ek..

- beli produk Tanamera
- pegi Tanamera Day dengan incik hubby
- ape yang aku beli?
- weekend with Jamal.. ehh tiba2 terlari tajuk.. hihi..

so.... tungguuuuuuuuu~


pokok kat rumah kakak aku..
ade guppy dalam tu.. tapi da nampak sama ngan guli-guli tu da...

2 comments:

cha said...

hectic weekend ye kak? i je duk rumah sbb kene tinggal dgn hubby huu

Unknown said...

tu la pasal cha.. ade je xtvtnya.. hehe.. alala.. best pe dok rumah.. leh bermalas2an. hehe.. weekend ni akak lak dok umah kot.. hubby jd DO lak..