Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, March 6, 2012

Macam-macam

minggu ni macam-macam perkara yang berlaku.. bila aku da habis waktu berpantang, maka bermula la aktiviti yang aku tak bole buat dalam waktu tu. 

ahad lepas, aku pegi ikut kakak aku cat rumah yang bakal disewa oleh anak dia. rumah kakak aku yang lagi sorang.. aku takde la tolong mengecat sekali.. sekadar menghabiskan masa disitu sahaja.. sapu-sapu ape yang patut.. then dok melayan kerenah cucu sedara aku yang dua orang ni *gambo kat atas. aisyah dan husna..

walau pun tak mengecat.. tapi letih jugak dok melayan si aisyah bercakap.. haha.. *lotih mak.. pot pet pot pet .. hujung-hujungnya aku berjaya mentidorkan mereka berdua.. hehe *syabas beteh

habis mengecat, pergi pulak singgah rumah anak kakak aku.. then pegi pasar malam kat giant manjung. *mentang-mentang baru abeh pantang yer... tapi aku tak beli ape pon. still makan biskut cicah milo lg.. 

oh ya.. masa hari pertama aku abis pantang, aku kan pegi melawat kubur Qaisara.. balik dari tu.. pergi singgah hospital lak.. ziarah mak sedara aku sakit.. aku berdiri takde la lama sangat kot.. tapi terasa sakit kat perut ahhh.. huhuhu.. aku kontrol macho jer.. sakit macam dihiris-hiris je lam perut tu *ahh scary~ 

tapi... hari kedua.. da macam ok sket.. hari ni.. masuk hari ketiga, aku merajinkan diri menyapu dedaun luruh kat belakang umah mak. sapu pelan-pelan dan berlemah lembut hokey.. sebab kena sedarkan diri tu.. luka luar memang la da kering.. tapi kat dalam tu mane nak tau kan... so, kena berhati-hati.. dalam dok berayu-ayuan menyapu sampah, clear jugak belakang umah mak.. horei!! hepi hepi!! pas da settle, masuk dalam.. baringkan diri atas katil.. adehhh sakit pinggang mokcik.. huhu... 

lepas da cukup rehat, aku mengclearkan pulak harta karun lam bilik aku ni.. *ini harta bkn ahmad albab yang punyaaaa!! banyak sangat la reta ko kan?? padahal kain baju, buku-buku, ngan labuci n manik sumer.. then.. baju ngan barang milik arwah *sayu sangat... :~( ibu kemas kan jugak.. 

*dah berjanji ngan hubby.. supaya sabar selalu.. tapi hubby...sayang mintak maaf sebab sayang tak bole nak buang terus.. sayang tetap teringat n selalu rindukan Qaisara... maafkan sayang.. luar sayang nampak happy.. dalam hati ni.. hanya Allah sahaja yang tahu...

minggu ni aku agak sibuk mengemas.. semoga Allah permudahkan segala urusanku nanti.. izinkan ku ya Allah.. berkati aku.. 


No comments: