Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, March 23, 2012

Ke Port Dickson Pula

sementara aku ada masa ni... baik aku wat entry auto publish kan.. *ahh macam bz buat haper la sangat :P


lepas balik dari Genting Highland hari tu.. keesokkan harinya, kakak aku ngajak pegi Port Dickson lak. kat sana ada rumah mak mertua abang aku. abang aku skang ni takde kat malaysia. dia sambung study kat Manila.. so, kakak ipar aku tu tinggal la anak beranak kat rumah bondanya.. setahun je.. pejam celik, pejam celik, da cukup setahun.. tapi.. abang aku kata.. kalau pejam celik pejam celik.. nanti orang kata dia kenan pulak.. wakakaka

kitorang bertolak ke PD dalam jam 230 ptg. sampai sana, rehat jap pas tu bawak anak-anak abang aku pergi bermandi manda kat pantai PD.. lupe lak aku nak tanya ape nama pantai tu.. bukan teluk kemang.. huhu

jom layan gegambarrr... *motif malas nak bercerita panjang la ni.. hik hik hik


mereka seronok bermain..


haku jaga beg jer


bonda .. panas yer mak :)


fatihah.. mula-mula main sengsorang je


atam bersama anak-anak


abang ekal n jamal


three of us.. sayang mak ketat-ketat

balik dari main-main kat pantai, rehat jap kat rumah mertua abang, pas tu bawak budak-budak makan kat pizza hut.. baru bertolak balik ke KL

2 comments:

cha said...

Bestnya. Dah lama tak pg PD padahal duk negeri sembilan je pun hee

adriea said...

la.. cha dok kat n9 ke? akak ingat kat kl.. hehehe... panas lor tepi pantai.. akak tak mandi pon.. hehe weekend ni cha ajak la hubby pegi pantai.. mesti best ;)