Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 21, 2012

Terisi

 Permandangan dari balkoni hotel di Awana Hotel & Resort Golf Club

assalamualaikum sumer.. macam lama je blog ni tak berupdate ek.. heheh .. mintak maaf la.. sebab sejak duduk kat rumah kakak-kakak aku di KL ni, aktiviti aku akak terisi sikit.. takde la terperap je macam masa duduk kat kampung... walaupun macam tu.. kampung tetap jd idaman aku .. 

hari tu aku ikut kakak aku pegi Genting Highland.. tido satu malam.. mak aku pon ikut sekali.. pas tu pegi lak ke Port Dickson. rumah mak kakak ipar aku.. dia pon ade kat situ sekali. sebabnya abang aku dah menetap kat Manila for one year. dia belajar kat Asian Institute of Management. ala.. setahun tu kejap je kan.. =) 

memang minggu lepas aku agak sibuk sket la.. hubby pon time weekend dia datang check in gak kat umah kakak aku... hihi.. hari ni pon aku ada kat rumah kakak aku yang kat Desa Wangsa Keramat. ate.. manyak beno akak yer... tentu kome pon pening memikiokannya.. ye dak?? ekekek.. 

macam ni... sementara hubby aku nak dapat kuarters, aku amik keputusan nak duduk menumpang kat rumah kakak aku di seksyen U5, Shah Alam. dalam masa yang sama, kadang-kadang aku tido gak kat umah kakak aku yang kat Desa Wangsa Keramat. gitu la alkisahnya... jadi orang nomad la kejap.. uhuhu.. 

next nak cite pasal pegi Genting.. weee~

No comments: