Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, December 12, 2008

more busy..

mcm bosan jer blog aku ni kan. asik cite pasal aku bz jer. tp hakikatnya mmg aku bz. skang ni da ditahap otomen tiga! huh...

minggu ni sorang staff bcuti seminggu. so keje dia tpaksa aku buat. keje aku pon kene buat. suma tu kene siapkan sebelum aku bercuti minggu dpan. bercuti lagik?? yaaa.. aku akan bercuti lagik! hahah.. kali ni aku nak g jauh sket. tapi masih dalam mesia la. ala.. g sarawak lagi dowh.. hehehehe.. im going to fly again! aku akan bertolak 16/12 nnt. so......... mebi blog aku akan berabuk sket la. takde mase nak hapdet. huhuhu.. sadis.. sori blogku...aku tak berdaya... (ngeh ngeh ngeh sengal je ayat)

erks.. baru tingat ... jawapan ujipah lom publish.. haiyoh~ caiyok!

4 comments:

Kak Piah said...

naik kapaitebang? wuih.. bestnyer.. slamat bercoti :D

adriea said...

hehehe.. naik kapai tebang murah jer kak... jom join.. bawak rantaro ngan shinbei.. leh dorang bagi bintik2 tu kat pramugari yg rase dorang cun tu kak... ahaha

kurekuresakti said...

camne leh bz tahap otomen tiga?
otomen tiga la paling tak busy,lagi lagi skarang ni resaksa dah kurang tak tahan pencemaran kat bumi.

adriea said...

tahap bz otomen tiga macam takde keje cari keje ar..... resakse da takde. tp otomen tetap mencari resakse utk menjaga reputasi dia sebagai otomen tiga tp bukan empat. (ape la aku meraban ni......)