Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 31, 2008

lembaga hitam..

tengah aku lepak kat ruang tamu berseorangan.. tanpa di ganggu gugat daripada ekal n tia.. aku menonton televisyen secara aman.. tiba-tiba.. aku dikejutkan dengan satu lembaga hitam. yang begitu asyik sekali melakukan kerjanya. tanpa memperdulikan aku yg sedang memerhatikan dia.. masa lembaga begitu asyik melakukan kerjanya .. dengan sepantas cahaya aku amik gambar dia... untuk tatapan korang suma.. korang nilai la sendiri..

lembaga hitam muncul di siang hari...

kusyuk noo wat gheja.. hehehe.. lembaga tu la penunggu uman VIP ni. merangkap org dapur. selalunya aku tak sedar dorang ni buat keje. tau2 ade jer santapan terhidang atas meja. kali ni baru la aku terserempak ngan dia. well done..


lunch is ready..


kemas dan teratur je.. masa untuk aku makan... pas tu tidoq.... hahah

No comments: