Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, December 26, 2008

elo eberibadi!!

muah muah muah (ciom blog aku ni) windu kat dier. hehehhe.. aku da kembali ke tanah air pada 21/12/2008 (poyo jer.. mcm g london.. hahahaha) ari aku sampai kat airport lcct kl, (ni jer mampu) kakak aku amik. mase kuar dari pintu balai ketibaan.. wahhhhh ader shooting citer awan dania. keh keh keh (kak tipah jgn jeles...) as tgk scha blakon. tp sogan la plak nak begambor ngan dier. (rugi rugi rugi.. kalo tak, mesti kak tipah lagi jeles) thehehe.. maser tu dania da jd pramugari. maknanya die bjaya la jd pramugarikan. sbb lam tv die masih study lagik...

aku saje jengah blog aku ni. bukan nak ceritakan tentang percutian aku minggu lepas. cuma nak sapu sket blog aku yg da mula berabuk ni. next week baru aku masukkan entry pasal percutian aku kat sarawak tu ek. nak settlekan keje aku yg tak settle2 lagi ni (ishk slow btol) ... so.. selamat hari jumaat n selamat bercuti!!

rindu kat aku tak? eheks....

aku n tia (baru 7 taun tak leh ngorat) kat kem penrissen kuching, sarawak.

No comments: