Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 3, 2008

berkampung kat IPD JB

hoh? ape aku wat kat Ibu Pejabat Daerah JB tu? kene tangkap ngan puliskah?? owhh tidak... aku telah menyerah diri dengan kakak aku untuk menolong kerja-kerja sampingan sebelum hari kenduri menjelang tiba. ekceli, kakak n abg ipar aku tu polis gak. (hands up! ) dorang stay kat umah pegawai lam depoh Jb tu.

sepanjang aku berada aku kat umah kak long dari ari rabu lagik, pandai-pandai la aku carik keje kan. antara kerja-kerja yang aku n kakak serta mak buat adalah siapkan bekas telur, masak muffin, packing. dah macam rasa kerja kat kilang pon ader.

keje aku.... masukkan adunan muffin lam bekas.

ngan kuarkan muffin yg masak.... baunya harum jek. siap masak jer..ade je insan-insan yg songlap muffin masuk molot
seksyen pembungkusan. silap-silap aku lak yg kene bungkus lam kotak tu. buruh-buruh terdiri dari golongan dewasa dan warga tua. nak kene repot polis ni. hahaha

macam-macam style bekas telur ni. ni bakul yg dibuat dari ketas surat kabar. (gud2)

ni lak mcm biasa.... kain ape tu?? ishk.. kain.. aaa kain organza. cantik lak kaler brown ni

ni pon samer gak. organza. kaler gold lak. adeh. macam-macam ada.. naik juling da mato den

bila umah dah berselerak ngan benda-benda ni sumer.. tdo ktorang pon tak bape nak best. sempit. tdo atas comforter jek. errgghh.. sakit badan. takdo bantal plok.. huaaa tertinggal bantal busyuk.. takpe.. disebabkan penat punye pasal... alhamdulillah dapat tdo gak la..
tapi ade yang lagi sadis dari aku rupanya. aku ade gak la bantal ngan comforter ngan selimut. tapi.....

anak kak long aku ni... apis.. berbantalkan beras?????? syabas beta! siap jd bantal plok gak tu. ahahaahha... begini la nasib ktorang...

No comments: