Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, December 14, 2009

Bercuti


haluu... selamat malam... wahhh selamat malam katanya... 1st time aku update blog malam-malam buta ni. mana tak nya... guna wifi free yang ade kat resort ni. oppssss.. resort?? yer... skang ni aku tengah bercuti yer anak-anak... bercuti bersama bonda dan adik beradik sajer. di sebuah pulau yang terkenal.. mane tak lagi.. pulau pangkor la.. dekat jer ngan umah aku.. naik ferry 30 minit da sampai.. hahaha.. tapi aku menginap kat puteri bayu beach resort ni. ok jugak...
naik feri kat jeti lumut lebih kurang pukul 11am tadi.. coz sebelum tu pegi opis jap. sempat lagik jengah opis tu.. huhuhu..sampai pangkor lam kul 1130am... check in trus lepaks... nanti da balik bercuti ni aku ceritakan ngan lebih lanjut ek.. skang ni nak g supper jap.. huaaa gumuks sudah...

*lately ni asik dapat ayat-ayat yang tak menyenangkan je dari orang yg tak dikenali... heran..heran...

No comments: