Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 23, 2009

Happy Born Day to Me!!

thanx to all!!!

hehehehehe... tak keterlaluan ke aku ucapkan pada diri aku sendiri??? blasah je la kan??? hahahaha... mekasih kat kawan-kawan yang beri ucapan pada aku. nasib baik ade alert kat facebook kan??? kalo tak... tatau la bape kerat je yang ingat besday aku. wakakakaka...
so... agak-agak korang... tahun ni bape la genapnya umo aku kan???? hahaha.. takde nak sorok-soroknya... umo aku skang da mencecah 29 tahun. tawun depan bape ???? huaakkkk!!! so... semoga hidup aku sentiasa diberkati Allah s.w.t.... amin...

tua ke???? miaahhahaha

hadiah???? jangan ditanya pasal hadiah. bukan tu yg aku harapkan... cewahhhhh... tapi kalo ade aku nak nak nak... hahahaha... tapi hadiah dari mr fiance, aku tuntut sampai dapat!!! hahhahaah...

*cuti ni korang pegi mane?....

No comments: