Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 23, 2009

musim pengantin baru

bulan ni boleh dikatakan ramai yang mendirikan rumah tangga. ramai yang da jadi raja sehari.. betul tak??? so pada orang yang tak kawin lagi macam aku ni, sekadar pegi memeriahkan lagi majlis tersebut la. dan menyertai aktiviti menghabiskan lauk pauk kenduri secara berjemaah. muahahaa... minggu lepas secara berturut-turut aku menghadiri majlis kawin didua tempat. hari sabtu, kakak sepupu aku kawin. ahad plak sebelah besan kakak aku....
ahad tu sepatutnya ada kawan aku kawin. tapi aku tak pegi.. coz kenduri yang aku pegi tempatnya jauh-jauh beb...


satu ni je la gamba pengantin yang aku pegi. pengantin yg lain tu tak nyempat nak snap... huhuhu... selamat pengantin baru mak iti (akak sepupu haku) tahniah! dan semoga jodoh kalian kekal sehingga hujung nyawa....

psttt.. muka kakak sepupu aku ni sebijik macam muka akak aku... huhuhu

No comments: