Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, December 17, 2009

Kerja! Kerja!

hari ni... sepenuhnya aku baru masuk opis. kenapa sepenuhnya?? coz sepatutnya smalam aku da masuk opis da.. tapi smalam aku kesakitan perut lor. tak tau la nape... rasa macam kembung semacam jer. makan manyak sangat kat pangkor kot? so.. amik half day je.. tu pon bos aku suh balik umah rehat. aku telan ubat sakit perut yg dibeli kat farmasi.. ade la kureng sket...
malam tadi dok terkentuts kentot jer masa tido.. nasib la anak buah aku yg tido sekali ngan aku tu.. memang dia pensan kene topedo aku.. wakakakaka....
pas ni kalau free akan aku updatekan cite kat pangkor ek..
coz kebizian lak masuk opis ni. manyak keje menanti aku.. nasib baik ade assistant. kalo tak.. sure serabut pala otak aku... so u'olls... selamat bekerja!!!

esok cuti la.. horey!!!!! hahaha

selamat menyambut tahun baru kepada semua umat islam didonia ini!!

No comments: