Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, December 17, 2009

Selamat Menyambut Tahun Baru 1431


selamat menyambut maal hijrah atau tahun baru kepada semua umat islam didunia ini. semoga ditahun yang baru ini kita akan peroleh keberkatan dan hidayah yang baik dari Allah s.w.t
tahun baru ni juga memberi aku seribu makna setelah bergelar tunangan sidia. terima kasih Ya Allah. semoga jodoh kami berkekalan sehingga akhir nyawa kami.
ditahun baru ini juga aku berazam untuk meningkatkan lagi prestasi hidup aku. manyak nak kene service ni... keh keh keh... ape yang aku nak ubah?? biar aku saje la yang tahu.... so?? esok cuti kan korang?? selamat bercuti ek???
ahlan wasahlan...

4 comments:

Hazlin Nazri said...

Salam,
Semoga hadirnya sinar baru 1431 Hijrah, menghijrahkan kita ke arah yang lebih baik...

Unknown said...

wsalam kak lin...
sokong!!! :D

faten edura... said...

hai...slmt berkenalan..
nice blog..
suka baca writing akak..
:)

Unknown said...

hi faten edura.. selamat berkenalan... cantiknya nama ;)
mekasih ek sudi baca blog akak.. singgah la selalu ;)