Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, July 23, 2008

mega sale! sindarela!

balik daripada opis smalam, aku menggolek-golekkan diri atas katil.. pas tu secara tiba-tiba aku ter....zzzzz (kroihhh kroihhh) adeh camne aku terlelap tak tau la.. pas tu aku tkejut (kira bangun mengejut la ni) leh lak mamai.. eh kat mane aku ni? kah kah kah kah.. lawak sungguhs la...
tu la.. tdo senja-senja lagi.. padahal baru 20 menet aku tlelap. huhuhu..

bila tjaga je perut aku lapar. kat dapo ade nasik je. roti-roti tarak. adeh.. aku tanak makan nasik sgt. (diet la kunun) porah~

trus aku ckp ngan mak.. mak jom kite g makan kat luar nak?? mak ckp.. kat dapo ade nasik.. (ekceli die malas sbb nak tgk cite ezora)
pas tu bile tgk je muke kesian aku kot.. trus die kate.. ha jom. tunggu mak siap jap. keh keh keh~ aku pon bsiap la... nak makan hape? lam otak aku nak makan McD atau pun Fish n Chip jek. wahhh western tau. ihiks... so aku pon membelanjakan mak aku makan kat fatty cafe lam billion tu.



fish n chip aku punyer :D



black pepper chicken chop mak punye.. uik.. mak pakai inai?? teng teng teng... hihihi

dah lame aku tak makan kat sini. mmg salu aku pegi ngan mak makan situ (err.. situ sini? ish ish) kalau nak makan sorang-sorang bole je.. tp mcm rase bsalah lak tak ajak mak. huhu.. dlu besar je ayam chicken chop tu. makin lame makin kecit lak die. lepas je selesai membuncitkan perut, aku ajak mak jenjalan tgk tingkap lak (window shopping) kah kah kah.. hajat di hati.. nak tgk kasut utk jogging.. alamak.. tak banyak choices la plak. pas tu mata mula rambang tgk handbag. wuuuuuuuu santik santik beg. ade less 20% jek??? ish ish aku nengok je.. tak beli pon. takot bajet lari nnt jenuh aku nak kejo. ngeee.. pas tu tgk kasut lak. adesh. nasib i tak tergude lagi. kiranya usaha aku untuk tidak merambangkan mata selama beberapa bulan ni telah berjaya la mengawal nafsu shopping aku. bravo as! bravo!

pas tu turun bawah.. tgk lak kat kain longgok-longgok. tengok punyer tengok.. hoh?? 10 hengget jek??? maka aku telah tidak berjaya utk mengawal diriku di situ.. 3 helai baju telah berjaya aku rembat. hehehe.. ala murah je pun kan. tak salah kan? kan? kan? hihihi.. so lepas da siap bayar suma, ktorang pon balik. mak takde baju yg bekanan di hati beliau. sampai je umah, layan la plak cite sindarela.

mmg aku tak penah miss citer ni. hari-hari lain aku tak kisah lepak lam bilik je waktu lepas kul 9pm tu. tp tidak pada hari selasa k! waaaaa sedeyyy butang da mati! cian butang. tak dapat jaga kakak dia si zoela tu. sedih tengok naema sbb dia rasa bersalah sangat coz dia tak berkesampaian nak bagi peluang kedua untuk butang menyayangi dia. tp yer la. butang pun mcm teruja sangat ngan naema. sape tak takut. huhu.. ape pon butang telah berjaya menitiskan air mata aku. wahhh emo la plak! cait! (eerr.. mmg tak tahan tgk cite sedih ni.. huhu) aku terpikir gak. betuah la badan kalau ade kawan macam butang tu kan. setia, ikhlas.. err... tapi... takut gak. sbb beliau terlalu ekstrem. huhu.. rejek.. tanak org mcm butang sgt. pas tu zoela lak nak kawin ngan tengku haidar? waaa seronot nya.. aku geli ati tgk gelagat mak tiri zoela tu. ade satu episod tu dia kena culik ngan oang jahat. tp benda tu berlaku sbb dia nak wat siasat la konon. ade ke nak rakam perbualan ngan mikropon???? warrgghhhkah kahkahkahkah sakit perut aku gelak. walo pon aku tgk sengsorang. aku dulik hape gelak sorang2 kan?? wahahahahah..
bzttttt (reversed) berbalik pada zoela yg nak kawin. aku rasa zoe tu masih sayang kat husin mentibang. hahaha klasik tul nama. tapi husin dah menghilangkan diri. die tak tau lagi kot yg husin ngan haidar tu adik bradik.. coz mase last skali smalam tu zoe mcm terkejut mase nampak husin kat istana inderapura.. pas tu abih.. aarrrgghh kene tunggu minggu depan la pulek. ishk. dari pemerhatian aku untuk episod minggu ni, aku lebih suker kalau zoela kawin same haidar. coz dedua padan. eheks. husin tu nampak mcm tua la.. pas tu serabai lak muka ngan jambang-jambang. ishk i dun like k!

btw, aku tgk zoela tu rambut pendek comel la plak kan. tiba-tiba je rasa kepingin nak rambut pendek cam tu. ngeee... eii.. tapiii.. mase aku kecit-kecit zaman skola dulu mmg aku rambut pendek pon. tak penah panjang pon rambut aku. mcm jantan jek. adesh.. tp i tetap cumil. kah kah kah pasan mula muncul. tapi kalau aku rambut pendeks pun, korang bukan nampak kan? hanya sesetengah org je yg leh tgk aku tak pakai tudung ni.. hehehehehe...
nape time skola dlu aku asek berambut pendek? sebab... gini citanya, kakak aku yang bernama norhayati tu.. beliau bekerja kat salun fati ayu enterprise(nama kampeni dulu) kat ss15 subang jaya. wahhh siap alamat. tapi skang ni salun tu bertukar nama tanamera. haa.. akak aku ni terer gunting rambut. alkesahhhhh... bila beliau balik kampung jek, amat laaaa jelesnya bila tgk rambut aku ni panjang. huhuhu.. oleh itu sbb la rambut aku ni tak panjang-panjang. tapi bila masuk skola menengah after form three, aku mula simpan rambut panjang... teringat dlu kata-kata arwah ayah aku ' adik simpan la rambut panjang. apak teringin nak tgk adik rambut panjang' (sayunya) tapi arwah ayah aku tak sempat tgk anak dia ni rambut panjang pun... harap-harap dia dapat tgk rambut anak dia skang ni(erks.. ape merepek aku ni???)

sukahati aku skang ni: aku mmg mcm berniat nak wat rambut pendek skang ni.... heeeee tercapaikah niat tersebut??? tpulang pada aku la kan???? hihihiihihihihih..

No comments: