Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, July 15, 2008

Gelang~

Pagi tadi sebelum nak g keje, aku belek2 gelang yg aku ade. ahaks... sbb smalam da baca entry kak tipah ku pasai gelang-gelang yg die ade. tapi kat sini aku tanak terang kan satu-satu untuk gelang aku tu. manyak sgt.. huhuh..



dalam ni la aku simpan koleksi gelang-gelang aku tu.. ade la beberapa utas aku sedekahkan kat mak, anak sedara, ngan cucu sedara aku..



nampak banyak ke sket ek?? gelang2 ni manyak org kasi jek. ade la beberapa utas yg aku beli.. yg gelang mutiara yg besar tu.. ahaks.. my fruit heart yg kasi. skali ngan keronsang mutiara.. nnt aku tunjukkan.. antara org2 yg penah bagi gelang kat aku adalah terdiri dari kawan-kawan aku (awat skema jek ayat ni) anie adik aku yg kat sabah tu pon ade kasi. ahaks comei je gelang die kasi kat aku. sampai 3 lak tu! huhuhu.. cayang anie! kakak-kakak aku pon ade kasi. klu dia g mane2 sure belikan aku gelang. abg ipar aku pon ade kasi tau.. ahaks.



haa.. yg ni lak, aku beli sendrik. pakai bila rasa aku nak pakai la. ble? hahaha..



ni plak koleksi keronsang aku.. tak manyak pun.. cket jek.



aaaa.. ni la keronsang yg aku maksud kan tadi. my bf bagi skali ngan gelang mutiara tu. tapi mutiara kat keronsang ni ade yg tcabut. saje je aku letakkan je tu. hahaha.. thanx dear.. ops... tgk.. teddy bear ttp ade. kan kan kan?? hihihi
so sesape yg berhajat nak bagi keronsang n gelang tu.. amat laaa di alu-alukan. di ulang sekali lagi.. yg nak bagi je tau.. bukan nak jualkan dkt aku.. hahah.. ekceli manyak lagi koleksi aku. aku ade koleksi beg n kasut. bile da banyak sangat, mule la aku sedekahkan kat sesape yang berminat..

3 comments:

tipahvogue said...

teropong2, nampak cam ada gelang emas jek tu! ngeh ngeh ngeh *gelak jahat* kalo dah tak menat mo pakai gelang yg mahai2 tu, err..pepaham sendiwi la ek?! ahakssssss...*ahkak mu yg over*

Anonymous said...

wuu... myk je koleksi gelang2 akak ek.. bagus2... tambahkan lagi koleksimu...hahahaha..

Yoda said...

Huish.... Gelang ke rantai beskal tuh?