Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, July 14, 2008

cuti yg indah~ laksa mee

ahad (smalam) bangun pagi je aku btol2 malas... pas gosok gigi cuci muka mandi, aku jenguk mak kat dapo. dia tgh kupas2 udang nak masak laksa mee. pas tu aku amik penyapu, g sapu2 kat ruang makan n ruang tamu. pas siap, aku g dapo balik.. amik cili kering yg mak dah rendam lam air panas, masuk lam blander... ngeeenggg trus aku bland cili tu. pas tu cuci kuali. amik suma bahan2 yg mak aku dah siap potong. cuci2, masukkan minyak, goreng tauhu dlu.. pas tu goreng ape ke nama benda tu ek? adeh ilang ingatan jap..................aaaa fish cake. then masukkan sotong, pas tu masukkan cili yg tlh siap di kisar. err... ape aku taip skang ni? rancangan masak memasak ke? hahahaha... ekceli aku smalam masak laksa mee.. salu mak aku yg masakkan. tp smalam aku nak try lak skill aku. lain sket la..sedap hinggal menjilat pinggan. tu je la xtvt aku smalam. ptg tu aku relek abis. ngan tgk tv.. goreng kentang.. giler kentannggg!

mmg lazy day la aku smalam. hehehe janji aku dapat releks ;)



ni la hasil masakan aku. special Laksa Mee ;).. amacam?? terliur tak? ahaks.. aku terliur sendiri je lah.. hahaha

1 comment:

Yoda said...

Ceh!! Sikit jer? Mmg la bole hingga menjilat pinggan kalo sikit camtuh. Miahahaa!!