Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, February 28, 2012

Tangan da rasa gatal-gatal

rasanya macam da lama aku merehatkan diri.. kerja rumah ape pon tak boleh buat.. masak memasak pun emak yang amik alih.. memang aku rehat betul-betul ni... 44 hari kan..

to be me.. memang tak reti nak duduk diam sangat kot.. rasa hidup ni takde erti lansung kalau takde buat apa-apa kerja.. so, time rehat ni dok ngadap laptop ngan baca buku je la.. tu satu kerja gak kan... keh keh keh...

tapi da nak dekat habis pantang ni... mula la tangan da start rasa gatal-gatal *da la mula.. start lak tu? apekah? ..bukan  gatal kena ulat bulu.. tapi da rasa gatal nak menjahit.. memasak.. mengemas.. terutamanya nak menjahit manik... huhuhu...

hasil tangan kerja aku yang terakhir sebelum rehat-rehat ni


ni kat tudung aku ni... kasi upgrade sket.. 


close up


jahitan manik berbentuk gelang di bahagian tangan.. baju ustazah hasma.. 


ni lak baju my kakak ipar... alhamdulillah siap gak akhirnya.. sebab time awal pregnant aritu adelah kemalasan sket nak bermanik..

lepas habis pantang ni aku nak mula bermanik balik! semangat sedang berkobar-kobar ni... hehehe... 


*kontena sudah sampai... mau suruh incik hubby ambik baju-baju aku yang da masuk lam kotak tu... macamana la rupanya dia susun ek.. huhuh



2 comments:

cha said...

wah cantiknyaa. ada talent la sis. sis btw i dh letak link sis kt my blog :)

adriea said...

thnx cha..
minat da jd hobi
hopefully hobi boleh membuahkan sesuatu

thnx again.. akak pon da link kan ur blog.. tak tau camne leh terlepas pandang.. ingatkan da letak.. hehe