Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, February 13, 2012

Berpantang

lama da aku tak update kat sini kan.. setelah pengalaman yang terbesar terjadi dalam hidup aku.. aku mengambil keputusan untuk meredakan dulu hati aku..

hari ni.. aku masih lagi dalam tempoh berpantang..
ya.. aku telah selamat melahirkan seorang puteri pada malam jumaat bertarikh 19 jan secara caesarean ..
tapi.. Allah lebih menyayangi puteriku.. Nur Iffah Qaisara telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada 22 jan.. masa tu Allah saja yang tahu macamana perasaan aku sebagai seorang ibu.. Qaisara dilahirkan dengan cukup sifat.. comel sangat.. aku ngan hubby je dibenarkan untuk melawat dia kat icu kanak-kanak tu.. akibat jangkitan kuman dalam darah.. Qaisara lemah.. ibu tak dapat nak buat apa masa tu.. ibu lemah.. hanya pada Allah ibu berserah.. dan kini.. ibu redha dengan pemergiaan Qaisara.. ibu redha Qaisara telah menjadi bidadari syurga ibu dan abah... semoga Qaisara tenang disana sayang... kenangan bersamamu semasa ibu mengandungkanmu akan ibu bawa sampai kehujung nyawa..

untuk keluarga dan kawan-kawan yang tersayang... terima kasih di atas kata-kata semangat yang diberi.. hanya Allah sahajalah yang mampu membalasnya..

InsyaAllah.. saya tak akan berhenti mencuba... hanya Allah jualah yang menentukan segalanya nanti..

doakan yang terbaik untuk saya dan suami ya... saya jua mendoakan kebaikan untuk kamu semua..

*maaf pada kawan-kawan yang bertanya... saya tak mampu untuk menjawab soalan kalian... sebab hati saya masih pilu.. harap kalian faham situasi saya......