Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, February 19, 2012

Kiri Kanan Kiri

macam da lama je tak dengar alunan suara yang menyebut 'kiri kanan kiri' berulang-ulang kali.. rindu lak rasanya.. tahun lepas kalau aku duduk rehat sorang-sorang dalam rumah tu.. mesti tiba-tiba ade je dengar mereka berkawad.. mana tak nya.. rumah betul-betul berdepan dengan padang kawad.. tapi sekarang semua tu tinggal kenangan.. eh tapi sebagai seorang isteri pegawai tentera, igauan tu takan berakhir selagi si suami masih berkhidmat yer.. cuma sekarang aku duduk kat kampung je.. sebab tu takde terlibat dengan askar-askar tu.. hehe..  

video


kiri kanan kiri... perbarisan ni semasa hubby terlibat sama sempena hari ulang tahun briged last year di kem 11 RAMD Kuching.. 

* nampak sama je kan... where is my hubby? hehe.. minute 0.32 yg paling tinggi skali :P

2 comments:

SeliPaRcHanteq said...

sis, seronok x jd wife pegawai tentera? :)

adriea said...

:) hi seliparchanteq... hurm.. soalan tu akak bole jawab macam ni.. seronok ke tak jd seorang isteri seorang peg tentera tu bergantung pada penerimaan masing-masing.. pada akak, akak cuma nak jadi seorang isteri yg terbaik untuk suami akak je.. pegawai tentera tu cuma kerjaya dia je.. tp satu bonus sebab dapat tengok dia berkawad .. hihi ...