Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, January 28, 2010

ape perkembangan seterusnya?

wahhh tiba2 tajuk berbentuk soalan lak kan... panjang lak tu.. hahaha... blasah je la labu.. kan aku da janji nak update cita pasal anak buah aku nak kawin ni... balik keje tadi kak, maklang, mak, ngan anak-anak buah aku lepak kat pangkin dah. sesi memasak nasik lemak rupanya.. sori la.. takde gambo.. masa ni aku excited benda yang lain.. korang nak tau ape??? aku lebih teruja nengok nih...

haaaaa... cantik kan??? dari mula dorang buat, sampai la da siap ni... fuh memang santik. yang buat ni sumanya lelaki. ihiks... bosnya merangkap adik kepada pak sedara aku gak.. pandai abg sepol ni.. bujang lagik u'olls... hihihih... bila da tengok orang dok siapkan pelamin, aku mula la verangan pasal wedding aku plak.. muahahha over tol! errrmmm.. nak wat kaler ape nanti ek??? kate kawin pedang... wat kaler besi la yer?? wakakakak... k aku suda ngantok.. mr fiance tiba-tiba senyap tanpa sms. adoih.. sure da pensan... ishk... takpe.. takpe... sok aku majok sejam dua.. haha... k nanti aku update cite pasal kawin anak fruit aku ni lagi ek... cau cin cauuuuuuu.... wa suda nantok.....

No comments: