Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, January 3, 2010

hobi aku membaca. korang lak??

tetiba tajuk berbentuk soalan plak kan?? ha sila la jawab.. hehehe... ya hobi aku memang membaca. sedari kecik lagi memang tu la hobi aku satu-satunya.. masih aku ingat lagi masa kecik-kecik dulu... mak ngan bapak aku bukan la dari orang yang senang-senang ni.. hanya seorang penoreh getah dan mandor saje.. ya.. aku membesar didalam ladang estate. tiap kali bapak pegi pekan, aku ikut... dan tempat yang paling suka aku kunjungi adalah kat kedai buku. masa balik, ade je satu buku yang bapak belikan untuk aku. suka sangat aku kalau dapat buku.. tak kira la apa jua buku pun.. janji boleh menambah ilmu. pernah gak dulu aku dapat buku free tetiap bulan. nak tau buku ape? eh sori.. majalah la... aaaa majalah colgate. aku dapat dari colgate. yaaa.. ubat gigi colgate tu.. masa tu kat dalam kotak colgate tu ade borang yang boleh kita isi untuk mendapatkan majalah tersebut. pastu pos je ngan penutup kotak colgate tu... memang majalah tu sampai tiap-tiap bulan... huaaa seronott!! majalah tu majalah bergambar... macam-macam adaa.. tabiat aku ni melekat sampai ke besar... dulu aku baca novel-novel yang dimiliki oleh akak aku. tapi, skang ni aku da mampu beli sendiri.. horei!!!


masa beli novel 9 nyawa ari tu... aku beli buku ni sekali sebagai panduan dan mengisi ilmu didada... *nape dada lak ek?? bukan kat otak ke? uhuhu..

bagus buku ni.. menerangkan berbagai-bagai maklumat yang perlu seorang wanita tau. samada bergelar tunang, isteri, ibu, ataupun yang single lagi tu... memang sesuai dibaca. aku tak baca habis lagi.. tapi kalau ada waktu senggang.. memang buku ni la menjadi sasaran aku..

*baca jangan tak baca!!

No comments: