Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, January 1, 2010

mari melipat

mari mari mari!!! jualan lelong!! pilih yg mana berkenan. hahaha.. ni bukan jualan longok yer kawan-kawan.. ni adelah longgokan kain baju aku yang blom berlipat. aku saje je simpan sampai tahun baru ni.. kiranya ade gak aktiviti yang berfaedah untuk aku ditahun baru ni kan?? *sengal.. ni la aku.. amat malas bila bab nak melipat kain ni. nak membasuhnya lajuuuu jer... yer la.. kan guna mesen... ehehehe... takde ke mesen nak lipat kain bang??? hahaha...
yaaa... sudah siap.. ni la ghopenya... da susun cantek lam setbod. hahaha.. kome tau tak ape tu setbod??? almari laaaa... so, pas ni aku akan berusaha lagi untuk mengumpul kain yang tak berlipat menggunung setinggi sampai kat syiling umah aku. *gerenti akak-akak aku murka serta mengeluarkan senjata didalam mulutnya.. haha...

adioss... mau pigi makan... kul 430 sudehhh... blum lunch... huhuhu.. sodeh

2 comments:

SOHO Mama said...

Bila dah jumpa mesin lipat baju, beritahu K.Millie ya. Bila2 di masa hadapan dah takmo ada maid, so bab lipat2 baju ni memang problem..sampai jadi Gunung Tahan pulak kat bilik bawah tu ha haa..

Pssst...I have small simple contest la, hadiah pertama free blog makeover. Mau? :)

adriea said...

hahaha sure kak!! tu la... bab lipat baju mmg tak fun... hehehe...

kak millie wat contest?? wahh menarik ni... ok.. nnt asni intai blog kak millie... hihih.. thnx!!! ;)