Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, January 1, 2010

epi new year!!!

haha.. kat kebun aku ade mende ni.. hepi new year 2010!!!

selamat tahun baru kepada semua... tak sangka kan... nombo pada tahun tu da bertukar kepada 10. seingat aku... rasa macam baru je lagi menempuh tahun 09. *menempuh kesahnye.. ape azam korang sume? mesti ada yang menyimpan macam-macam azam kan?? pada aku... azam aku adalah agi idup agi ngelaban kot?? wakakaka... ye lah... setiap individu ada macam-macam pendapat. pada aku, kalau menetapkan azam sekalipun, kalau takde usaha...tak guna gak kan??? so, biar la aku tetapkan yang untuk teruskan kehidupan didunia ni la azam aku. tahun 2009 meninggalkan macam-macam kenangan pada aku. pahit, manis, suka dan duka... semua tu rencah kehidupan yang aku perolehi untuk mematangkan pikiran. *matang ke???

tapi kenangan yang paling manis adalah saat aku ditunangkan la... tak sangka ianya menjadi kenyataan. tahun ni.... azam nak kawin pulok yer??? *aik start wat azam la plak????
hahaha... takde lah.. guro jer...

tahun lepas *wah macam bertaun lamenya.. aku da rancang macam-macam perkara. harap-harap apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar... insyaAllah... *takde maknanya makan pil perancang. ni rancang baekkk punyaaaa... hahaha...

u'oll... jangan terkejut... aku da menregisterkan diri aku untuk masuk kelas menjahit. start 9.1.10 ni nnt... doakan aku berjaya menjadi tokei butik yang berjaya ek.. wakakakak *blom start ape lagi da sampai klimaks kekdahnya..

so, esok cutiiii... selamat bercuti. dan slamatkan la diri anda dari diselimuti lemak.

No comments: