Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, February 2, 2010

dihari kejadian [kenduri kawin eda N awin]

so sorii terlambat nak update pasal kenduri kawin niece aku. very the fenat tau tak.. tapi syukur alhamdulillah.. sumanya berlansung ngan jayanya.. walaupun ade sket masalah. suma tu dapat di settlekan.. kat sini aku citakan berdasarkan gambar je la ek.

keje-keje yang aku buat adalah bahagian goodie bag. nak bagi kat semua tetamu yang datang. konsepnya semua dapat ye u'ools... takde yg sepesel2nya... suma same sajer.. ngan rebus telur pas tu masukkan lam sarung.. masukkan gula2.. pehh.. manyak la...

lam ni ada gula-gula... for kids.. nak wat tempahan??? hehehe

manyak lagi gambar yang aku malas nak upload.. coz terlampau manyak sangat... ni la sebahagiannya...

sikecik ni salu je nak menyelit ngan aku.. hehehe... ilang sket penat tengok keletah dia..

ari sabtu... majlis pernikahan berlansung..

mereka telah selamat diijabkabulkan... alhamdulillah... cerita lame tu biar la jadi kenangan...

ahad... pengantin di sandingkan...

nak bersiap ni.. anak-anak buah aku termasuk cucu aku ni sibuk suh aku mekap. layankan jer... ehh.. sempat lagi masuk fb tuuuu.. hihih

my mum.. nak gak amik gambar kat pintu gerbang tu.. ihiks..

sempat lagik tu tuan blog bgambar ngan perantin..

haaa.. sebok lagi amik gambar.. kelam kabut aku bawak perantin kuar sebab perantin laki da sampai.. haha

mereka.. eda n awin... a.k.a mohd isa..aku tak tau nape dorang panggil die awin. cam name aweks je kan?? hahaa.. pepon.. dia da jd anak sedara ipar aku..
*blasah je la..
sepanjang hari aku dok sini jer.. sbb bagi goodie bag pada tetamu...
*garangnya mak perantin.. hahahha .. dua2 ni akak aku... kak yati n kak ila (mak perantin)


yeay.. ni sebahagian dari kuarga kitorang.. ade lagik... sume da kepenatan dan kekenyangan.. aku doakan semoga anak buah aku ni bahagia disamping suami yang tersayang. semoga dapat baby cepat. bertambah lagi la cucuku... dan semoga jodoh korang kekal hingga akhir hayat.. amin... malam tu ada acara buka hadiah. tapi tak leh nak upload gambar kat sini.. coz we'oollsss adelah tidak memakai tudung... hehehe


haaaa manyak giler adiah dorang... aku punye ade tu... ikat ngan riben ungu...hiks... so stakat ni saje la citer pasal kawen anak sedara aku ni.. doakan mereka bahagia... next??? kawin adik dia plakkk... huaaaa fenat lagikk...

No comments: