Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, January 25, 2010

Pon! Pon!!




tepi tepi tepi.. ecah nak lalu pegi umah opah ni! haha.. comel tak dak ni? muke dia adalah muka takde perasaan oke... tapi... sungguh cute di mataku... hehehhe

lame je aku nak muncul kat blog aku skang ni ek? hurm... harap-harap korang faham la hendaknya... banyak benda yang aku nak citer. tak tau nak mulakan dari yang mana satu. tapi perkara sedey, aku kehilangan 2 ekor angsa yang menjadi bodyguard kat umah mak selama ni. si babi tunggal yang mengerjakannya. macam tak percaya je seekor babi memakan daging. aku ingat die makan cacing atau ubi-ubi jer...


see??? sadis sungguh angsa ni dikerjakan secara kijam oleh sang babi. sebelum ni ade 3 ekor angsa.... so skang ni tinggal solo jer.. terjerit-jerit die panggil kawan dia yang da takde tu... huhuhu sedih...

tinggalkan part sedih tu... cite part gembira lak... yang gembira, aku da 3 kali datang kelas menjahit. baju kurung aku pun da hampir siap. nak jadikan cerita.... punya la lame aku ambil masa nak buka balik mesin jahit akak aku yang ade kat umah ni. skali test, tali belting dia terputus terus... hahaha... rasakan... terpaksa la plak aku bawak g kedai..

see?? nampak tak tali pink tu... aaaa yang tu la aku tukarkan... skali ngan service suma 34 hengget... mmg berkilat la dia cuci mesin jahit tu... hehehe..


kat sini la tempat aku menjahit nanti... jangan angat2 taik ayam sudeh... hahaha.. mula-mula cuak je nak guna mesin jahit u'ollss.... sebab aku ade lah tidak reti guna mesin jahit tu. skang bila da tau... rasa seronot lak.. korang tak caya.. korang try la...

* bertambah sibuk lagi minggu ni.... anak fruit aku nak kawin la...

No comments: