Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, January 7, 2010

Jejak Kaseh di Facebook

korang ade facebook tak? aku ade... buat lam taun 2008 rasanya. tapi mula-mula tu aku sign up je.. coz member aku suh buat. die kate facebook lagi best dari friendster.. so, aku pon buat la. ujung-ujung hanya tinggal kenangan je la facebook aku masa tu. pening aku tengok layout die. sepatah haram aku tak paham. lame-lameee camtu.. lam taun 2009 aku bukak balik. coz aku nengok kakak aku pon ade buat. aihh... tak leh jadi ni. salunya kakak aku yang mintak tunjuk ajar dari aku ape-apehal mengenai intenet ni. masa nak bukak facebook tu, telabik lak.. aku yang mintak tunjuk ajar dari dia... hahaha.. what a shame~

dari sehari ke sehari.. bulan ke bulan.. lame-lame aku da pakar guna Facebook tu. *pakar katenya.. kat fren list aku tak le ramai sangat. kebanyakkan kawan-kawan blogger, ym, famili... pastu.. lame-lame sikit demi sikit kawan-kawan sekolah manjung aku muncul. sorang demi sorang yang add.. hahaha.. gembira beb.. kebanyakannya dorang da kawin.. aku je solo lagi. tapi ade jugak kawan-kawan aku yg solo gak.. hehehe.. rasa nak je jumpe dorang sume.. wat reunion.. takpelah.. kalau dipanjangkan umur dan jodoh aku nanti... time kenduri aku nak ajak dorang sume. mesti besh!! hik hik..



ni la sebahagian dari kawan2 skola aku... ade lagi beb... tp jgn marah kalau aku tak attach sni ek... korang tetap dihatikuu... cewahh.. hehehe

ade yang korang kenal?? hehehehe

terima kasih facebook!!

2 comments:

Y u Z z 9071 said...

hye asny...

pe kabar.

Unknown said...

hi yuz... sy kabar baik.. awak??
thanx sudi jenguk blog sy ek...