Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Sunday, January 3, 2010

coretan hatiku..

mr fiance demam. sedih aku... tak penah dia demam sebelum ni. tapi kali ni kena teruk gak. sampai tak larat nak bangun. nak angkat phone call n sms aku pon tak larat. aku risau sangat-sangat. coz bila tak dapat kabar berita dari dia.. dada aku jadi sesak.. aku risau kalau apa-apa yang berlaku. ye.. kami duduk berjauhan... hanya handphone dan ym yang menjadi pengubat rindu..

malam tadi lambat mata aku nak lelap.. selalunya kul 11 keatas, mata aku da tak tertahan ngantuk lagi da... trus bummm..... tapi malam tadi jam 2 pagi mata aku segar lagi... bermacam perkara yang bermain lam fikiran aku ni risaukan mr fiance... "abg..ayg da cuba untuk tak berfikir apa-apa..tp ayg tak mampu... abg da jadi sebahagian dari idup ayg.. abg da jadi nafas pada ayg... tanpa abg, hidup ayg melalui kesulitan..."

pagi tadi baru aku dapat bercakap ngan dia... alhamdulillah syukur padamu ya Allah...
to mr fiance.. jangan lupa makan ubat... pahit tu bukannya racun... dan semoga cepat sembuh..

bila da tido lambat malam tadi, penangannya...aku mengantuk je skang ni. nak tido tak leh.. coz tak dapat lelap pon.. jap lagi nak pegi umah makcik aku, nak hantar kain untuk buat baju.......

*sayangku padamu tak pernah ada dusta..........*tetiba je rasa macam ayat lagu je ni... blasah


No comments: