Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, January 28, 2010

majlis perkahwinan mereka

yeah... bukan majlis perkahwinan aku lagi tau.. ni adalah majlis kawin anak buah aku yang sulung. kembar dia ni... tapi kembar die da kawin dulu.. anak dua da pon... majlis akan berlansung minggu ni.. ari sabtu akad nikah, ahad plak majlis bersandingnya...
aku dok tolong-tolong la ape yang patut. majlis adalah berkonsepkan terkejut yer u'olls.. nape aku kate terkejut?? sebab sebulan je dorang ni decide nak kawin. no tunang-tunang ni.. huhuhu... abis tu suma persiapan adalah xpress la jawabnya. suma main tempah jer. takpe la kan.. janji majlis sume berjalan ngan selamat.. insyaAllah.. yang aku ni tak ketinggalan gak u'olls.. nak vouge de vas gak kekdahnya.. menempah baju kurung moden *aku tak blajo lagi camne nak wat kurung moden. huhu .. kaler biru firus ke? cewah.. tah.. tatau
kaler ape.. cam biru-biru ijau jek.. untuk nak menglemerkan baju aku tu, cam biasa.... aku jahit manik la.. hehehehe kalah perantin...

in progress..

amacam?? teruja tak?? hahaha... ni bahagian lengan... aku nak wat simple je... ye la.. mase adalah mensuntuk.. baju ni baru je siap ari selasa lepas. nak siapkan sebelum ahad ni.. phew~
so.. tunggu je la aku update kan pasal kenduri ni ek.. excited sebab umah akak aku sebelah umah aku je.. haha.. errr.. lagi satu... skang ni ujan je u'ollsss.... laman umah adalah membecak.. camne nak letak kemah tu??? haihh... abis la kasut para hadirin nanti bermandikan lumpur..


*cite pasal kelas menjahit akan aku buat pas selesai majlis kenduri ni yer u'olls...

No comments: