Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, August 3, 2012

Persiapan Raya

korang semua da siap beli persiapan untuk raya? wahh macam tanya wat persiapan untuk kawin pulak ek.. ngeee... aku setakat ni baju kurung ada tiga... muahaha banyak ke? takde la.. dua pasang baju kurung tu lama punya.. tapi tak penah pakai.. aku wat baju raya la.. jimat kan? pas tu beli baju kurung yang baru sepasang je.. kasut pon sepasang.. tapi ada orang tu kata nak hadiahkan aku kasut lagi sepasang.. tunggu je la yer...

diam tak diam kita da puasa setengah bulan da kan.. cepat je ramadhan nak tinggalkan kita :( .. sedih kot

buat masa ni untuk iftar selalunya aku masak.. tapi kalau hari-hari masak aku rasa jemu gak.. sekali sekala jer berbuka kat luar.. pas tu kalau hubby outstation.. tinggal aku sorang jer.. laaagi la senang aku masak. satu menu pon jadi..

errr.. tadi aku terlepas sahur... sedap sangat tido kan.. yer la .. dua tiga hari ni aku rasa sehari aku tidur 4 jam je.. huhuh... takpe.. tu pon sebab nak menyiapkan tempahan manik jer.. ada gak selit nak tempah buat brooch.. alhamdulillah rezeki Allah bagi..

sori kali ni takde gambar aku nak selitkan... sebab nak cepat ni.. cewah..

err.. korang tempat mana yang best untuk makan western?? selalunya aku dengan hubby pergi semuanya yang ado je la....


1 comment:

Reena Onn said...

Kita pun tak siap lagik awak. Ni sibuk nak cari baju raya ni :( Huhuhu....