Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, August 7, 2012

Mengejar masa...

dalam dok sibuk mengejar masa untuk menyiapkan tempahan manik, tonsil aku ni tak elok-elok lagi.. so, semalam ajak hubby g Hospital Tuanku Mizan lepas berbuka dengan my kakak. nasib baik sekejap je menunggu turn kat emergency tu.. dapat la sebungkus ubat untuk aku makan.. huhu.. tp sunyi tul la hospital tu..

masa doktor dok ambil bacaan tekanan darah aku, agak naik gak la.. mungkin sebab aku demam.. dan mungkin sebab fobia masuk hospital tu tak hilang lagi. entah la.. masuk hospital je gemuruh.. apa nak jadi la hasni...

ok lah tak boleh nak cerita panjang... nak pergi pejabat pos kejap..

seperti biasa untuk pesakit tonsil.. antibiotik, ubat demam, ubat kumuh n  extra for me.. ubat cairkan kahak

doakan saya sembuh yer... tq kawan-kawan...

No comments: