Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, August 2, 2012

kryptonite

tajuk tu merangkumi nama jahit manik aku kali ni.. cewah... kryptonite kan batu yang superman boleh jd lemah tu... haha.. apa-apa je lah hasni oi.. 

alhamdulillah da siap satu lagi busana... aduhai.. aku memang tak pandai nak buat lakaran dekat kertas.. aku ni main lakar kat baju je terus.. tak pon main jahit je.... tak tahu kenapa... aku tengok orang lain pandai buat lakaran.. jelez mak.. 

bahagian dada.. 

hujung lengan..

close up the kryptonite.. heh poyo.. 

bila yang ni da siap, terus aku sambung baju yang seterusnya.... ada lagi 4 helai yang bersangkut menunggu untuk dimanikkan.. tiba-tiba kakak aku kat pahang pulak tanya nak manik kat baju dia.. takan aku nak tolak... akak aku.. aku sayang dorang suma woo.... insyaAllah will do the best...


No comments: