Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, August 3, 2012

Maggi Goreng ditemani udang dan daging

tak yah banyak cerita.. aku masak maggi goreng je untuk berbuka hari ni.. alhamdulillah.. masak masa puasa ni kan tak boleh nak rasa-rasa masa memasak.. tapi berkat daripada praktikal ilmu memasak semenjak menjadi surirumah ni masakan aku masa bulan puasa ni cukup rasanya.. main agak-agak je la beb.. huhu..

jom makan! 

udang ade je lam fridge tu.. daging pulak dari sup tulang kelmarin.. haih susah je nak habis bila dok sorang.. so, aku leraikan daging dari tulang.. masukkan sekali dalam maggi goreng ni.. ni pon masak main campak-campak gak... alhamdulillah.. kenyang... rekod aku sampai hari ni tak penah jejak bazar ramadhan lagi... hehehe

3 comments:

Cik Wanie Ghani said...

wanie pun mkn maggie,
tapi bukan maggie gorenglah,
hihihihihi....

tekak nie x mau mkn nasi:)

adriea said...

wanie - wahh sama la kita ek.. mkn maggie.. hehe... tu la.. hari2 makan nasi jd jemu..

Reena Onn said...

Ikutkan dari tahun lepas, saya pun tak pergi Pasar Ramadhan. Tahun ni pun sama nak kekalkan rekod macam tu. Agak-agak kalau teringin nak makan kuih dekat Pasar Ramadhan. Nak buat sendiri je :)