Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, August 30, 2012

Open House raya 2012

eh ni bukan pasal open house kat rumah aku.. ni pasal kesibukan menghadiri jemputan open house rakan-rakan seangkatan hubby serta jiran tetangga kami... hehehe..

tapi hari isnin lepas aku sibuk dengan famili abang dari tanjung malim datang beraya.. malam pulak kawan-kawan hubby datang beraya gak... bihun goreng je aku mampu buat sebab kelam kabut sangat.. tu namanya menu tanpa dirancang.. hehe..

selasa lepas pergi beraya rumah kawan hubby kat kuarters jalan U-Thant.. memang takde gambar yang aku snap pon.. segan aku..heee...

pas tu semalam pergi open house rumah Kol (kolonel) Megat.. jiran kat bawah rumah aku ni je.. meriah gak.. menu dorang.. heee... open house rumah aku bila pulak?? tunggu la jemputan dari aku nanti ek.. hehe...  nak kumpul ilmu persilatan didapur ni dulu.. haha...



jom pergi beraya!!! =) 

*tengah kumpul list jemputan open house ni... heee... 

No comments: