Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, June 4, 2012

Kenduri kenduriii... bukan kendurr..

assalamualaikum...

woahh.. cuti-cuti sekolah ni bukan main banyak lagi jemputan kenduri khawin kan.. aku dapat satu jemputan jer.. haha... dan secara tak dirancang aku dapat gak menghadirkan diri diatas jemputan tu.. 

balik manjung hari sabtu lepas, adalah dengan tidak dirancang. jalan raya dekat highway telah mengalami kesesakan lalu lintas paras hampir kritikal...pehh macam wartawan tak aku kasi laporan? 

macam balik raya jer hari tu. tak sangka lak jalan jem teruk macam tu. nasib baik kakak aku yg drive... dan nasib baik jugak kete auto... kalau tak.. mau nya tercabut kaki.. hehehe *tipooo tipoo..

jom layan gambo..

kalau bab bergaya.. bg kat dorang..

ini lah KAMI.. baru sebahagian jer ni.. 

tak sah kalau takde gambo JAMAL

UDIN nak pose utk ayah kat lubnan

tak sah jugak kalo kembo ni tak bergambo bersama...

orang kuat.. tahniah kak enah.. kerna susah payah merealisasikan majlis.. mesti arwah alang tenang disana..

nasi kenduri ngan air ben 10.. shedapp

pengantin... ni je gambo yg aku sempat ambil.. tahniah abg ngah.. comei wife  awak yer.. hihi

aku tak tunggu majlis ni habis.. sebab kakak aku merangkap driver nak balik rehat kat rumah mak. sebab petang nanti kitorang nak balik KL pulak... 

masa balik petang tu meredah jem gak sebelum sampai jambatang Teluk Intan.... incik hubby asik men'sms' tanya bila nak sampai.. sabo ler daling... huhuhu...

akhirnya sampai juga jam 12 malam.. alhamdulillah... udah jamal nangis nak tido umah aku... hai jamal.. jamal.. teman la mama tu ... huhu.. 

buat korang yang balik kampung untuk pergi kenduri atau cuti-cuti malaysia, hati-hati la semasa memandu tu ek.. jangan follow kereta dekat-dekat sangat.. sebab kadang-kadang kita tak perasan pun kereta kat depan kita tu brek secara tiba-tiba

'biar lambat.. asal selamat'

3 comments:

cha said...

skrg mmg byk kenduri kawen kan maklumla cuti sekolah.

sedapnya nasi minyak tu. haha air ben10 sbb kaler hijau eh :p

Reena said...

Tulaa... kawan opismate pun yang balik kampung dekat manjung hari tu pun kata, jam punyalah tak hingat. Accident sampai 5 kali dia nampak.

Apa-apa hal pun alhamdulilah selamat sampai destinasi ;)

adriea said...

cha : a'ah akak yg bg nama air tu .. air ben10 sbb ijau.. skang nampak ijau je sume ben 10 .. penangan jd baby sit anak sedara lelaki la ni.. haha..

reena : kalau da jem mesti byk eksiden kan.. ngeri tul..