Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, June 13, 2012

Blueberry Cheese Tart

haaa.. akhirnya... terlaksana jugak.. kan sebelum ni aku ada cakap nak pergi rumah kakak ipar aku.. nak buat blueberry cheese tart... akhirnya terlaksana jugak... bab bancuh membancuh memang aku laju je buat.. tapi bab nak buat acuan tart ni.. perghhh sakit pinggang makcik.. huhu... harus diperbaiki lagi ni.. kalo buat nipis sket mesti nmpk cun lagi kan.. hehe..

sarung-sarungnya... eh bole ke panggil camtu? hehe

 anak buah aku suruh main lukis-lukis kat atas cheese ni.. heee... acu takde keje

jamal punye! hihihi... 

aduh manyak jugak dapat ni

kena perbaiki lagi ni.. 
 eh banyak jugak kitorang dapat dalam satu doh ni.... sempat kot bawak balik kl nanti.. ngehh..

phew panas
balik je hotel, panas je kat luar.. fuhh kene aircond memang beshh... 

tinggal esok... lusa.. baru balik KL... 

pssttt... jamal da boring dok sini.. dia da start ajak mama dia balik kl.. hahaha..

2 comments:

J@ja said...

Sedapnya. Nak belajar secara maya boleh? Hehehe

adriea said...

hehehe.. bole je jaja.. tp resepinya tertinggal kat PD.. haha.. lupe nak kopipes.. adeh