Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, May 10, 2012

Tergendala Sebentar

da macam siaran tv la pulak yer..

tapi memang betul pun.. siaran update blog ini akan tergendala sebentar disebabkan tuannya sibuk nak masuk rumah baru yang tak berapa nak baru.. *baru dapat kuarters da....

so, harap korang jangan la lari dari menjengah blog aku ni ek.. nanti aku akan masukkan entry rumah baru tu.. ;)

rindu korang.. jumpa lagii!

ni aku hadiahkan korang buah mulberry yang menyarat..
buah mulberry yang sarat dekat rumah mak di kampung

4 comments:

cha said...

wah bestla dh duk rumah baru. mulbery tu rumah mak akak?

adriea said...

hehe best2... cha mulberry tu mmg kat rumah mak akak... da bertaun2 tu.. alhamdulillah mmg rajin berbuah.. ;)

Reena said...

Buah mulberry?? Serius ingatkan buah ni hidup dekat oversea gitu. Hehehe.... Sedap tak rasa buah ni dear?

adriea said...

a'ah mulberry... hihi idup kat msia pon bole pokok ni.. sedap gak. rasa masam2 manis .nak tanam pon senang sgt ni reena ;)