Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, May 28, 2012

cuti-cuti sekolah..

wahh..macam la aku sekolah lagi.. tak pun, macam la aku ade anak yang da bersekolah.. ekeke...
saje je nak kongsi-kongsi kegembiran korang yang ada anak yang tengah bercuti sekolah tu.. tak lupa juga pada cikgu cikgi tu kan... korang pergi bercuti kat mana? aku takde la kemana.. kakak aku yang pahang tu balik bercuti kat manjung..

kat sini aku nak kongsi ngan korang tempat yang sesuai nak pergi masa cuti sekolah..

hoho jom ke genting!!

kebetulan ada iklan promosi cuti sekolah dekat blog aku ni kan... baik aku blogkan untuk korang refer nanti.. so.. klik je kat SINI untuk keterangan dengan lebih lanjut

best kan pegi genting ... dapat sejuk-sejukkan badan... hehhe 
jom ke resort world genting!!!



No comments: