Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, May 28, 2012

Mee Udang Mak Jah

nampak signboard tu? dekat ngan wangsa walk jer..

ni semalam punya kisah. hajat dihati, aku ngan hubby nak pergi ke rumah kakak aku kat planet pluto tu.. hehe.. tapi disebabkan kakak aku da pergi ke putrajaya, maka hasrat kami tu terbantut..

padahal kitorang da bersiap-siap da pun nak keluar.. pastu hubby ajak kuar gak.. kitorang pergi kedai cari barang-barang dapur yang tak cukup lagi. jalan area setiawangsa jer. kebetulan, masa mencari barang.. customer aku call nak ambil bunga yang dia tempah. nasib baik aku ada dekat-dekat area rumah aku jer.. so, sempat la nak balik ambil bunga tu bagi kat dia.. terima kasih banyak-banyak yer dik :)

pas settle semuanya, tak tau nak pergi mana.. perut da berkeroncong mintak diisi... hubby pon tak tau nak makan aper.. so, kitorang dok pusing-pusing area setiawangsa sampai ke wangsa walk.. tiba-tiba ternampak restoran mee udang mak jah ni.. ape lagi... kami berdua setuju nak makan kat situ. tapiiii... jenuh mencari parking. tak de yang kosong.. 3 kali pusingan gak la baru dapat parking.. full park pas tu banyak petak parking yang dah di reserve.. huhu... 

masuk je restoran ni aku order mee udang spesel .. hubby lak kue tiaw goreng udang special gak. aku order air tembikai laici... hubby punya tembikai susu... yeakkkss!! aku tak suka tembikai susu.. haha..

fuhh... besar2 udang dia beb... banyak lak tu..
aku punya.. masa tengok gambar ni pon aku telan air liur... hahaha

nahhh baru nampak mee...
ade garpu je..sebab sudu hubby aku ambil dia hirup kuah mee udang tu... huhuh

kue tiaw goreng udang special
ni hubby punya... sedap jugak!! aku pon cilok sket.. haha.. udang dia pon besar n super banyak!!

tengok udang tuuu... 
fuh... memang kene ulang tayang lagi makan kat sini.. harga pon berpatutan.. punya la excited makan. gambar air aku lupa nak ambil.. haha... jemput makan!!


No comments: