Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, May 28, 2012

persinggahan ke kedai buku MPH

kejadian ni tak ingat lak aku berlaku hari ape.. adush... kena setting balik memory lam otak aku ni.. sejak lepas bersalin czer ni .. cepat sangat aku lupa... sedih tul dengan effect yang macam ni.. da macam orang tua sangat da.. huhu takpe la.. ini yang dah ditentukan.. aku redha.. *ok da lari dari tajuk plak..

hari tu aku jalan-jalan ngan hubby, macam biasa bila nampak kedai buku jer mesti aku nak masuk. hubby aku biarkan je aku melayan perasaan... dia kata dia tak ghairah tengok kedai buku.. hampeh..

sorang-sorang je la aku melawat MPH tu.. yang dia lak tak tau kemana.. nanti pandai-pandai la kitorang jumpa balik.. selalunya macam ni la..

masuk MPH tu mula-mula aku cari novel yang dihajatkan.. iaitu Sunan Musafir hasil penulisan Ramlee Awang Murshid. ok takde lagi.. pas tu aku tertarik ngan buku ilmiah. mula-mula da pilih 3 naskah. tapi bila fikir bajet, aku tolak satu.. ambil dua. tapi sampai ke hari ni aku tak baca lagi buku ni. *bad habit ok! ape yang bestnya, aku nak kongsi gak ngan korang buku ape yang aku beli tu... hahaha poyo!

taraaa... ni la buku tu..

istikharah cinta

murah jer...
ku damba cintamu ya rasulullah...

murah juga..

semoga dengan buku ni aku dan hubby dapat menambah ilmu yang kitorang tak tau lagi.. aku janji, pas ni aku baca buku ni... 

*pstt.. macam da bertambah-tambah je buku lam rumah ni.. alhamdulillah :)

novel-novel aku kat kampung tu.. aku biarkan jer.. takpe la.. sape nak baca, baca je la.. semua tu untuk dikongsi bersama...


No comments: