Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Sunday, May 20, 2012

Pantai Pengkalan Balak, Melaka

seperti biasa, kakak aku yg askar tu nak outstation lagi.. aku akan mengikut beliau untuk menjadi bodyguard anak beliau.. ceewahh.. bodyguard la sangat... thehehe... aku ni kan penganggur terhormat.. adalah dengan berbesar hati setelah mendapat kelulusan dari incik suami, aku follow kakak aku ke melaka... kakak aku ada perbarisan sempena Hari Ulang Tahun KKD kat kem Terendak tu..

aku ngan anak beliau si jamal, tak de la nak ikut pegi tengok perbarisan tu.. kami lepak kat resort je sambil menikmati keindahan alam... cewah.. padahal banyak duduk lam bilik je.. sebab jamal tak sihat..


memula aku bawak jamal jenjalan kat tepi2 pantai ni.. panjang gak pantai ni... tengok bot.. makan keropok... best best..

pas tu balik bilik.. jamal terus tidur... dia demam masa ni. sian.. aku sempat snap gambar nama resort tu kat pintu bilik tu je.. nak ambil kat pagar resort tak sempat.. haha

tengahari tu jugak kitorang check out dan balik KL terus... coz my sis nak shoot pegi ke Sungai Petani plak.. huhu... aku dok rumah diam-diam ngan hubby.. =P

2 comments:

cha said...

dulu kakak sy duduk pengkalan balak ni gak sbb suami dia pn askar kat kem situ

Unknown said...

ye ke cha... skang dia dok mane da? mesti ramai famili askar area situ kan..