Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, August 11, 2008

Ujipah Ver.3

ahaks.. da lame soklan dari Kak Tipah ni tak kuar. aku pon relek la.. aleh-aleh minggu lepas soklah suda kuar da... aku pon bz. so, ari ni jek la aku jawab soalan beliau. huhu

Jawapan

antara banyak-banyak entry kak tipah yang aku suker ade lah kat
entry ni. hehehe.. kenapa???

sebab-sebabnya adalah :-
sebab utama yg terbesar pasal entry ni adelah kerana ianya tersangat la kelakar. ramai terkene beb! hahahaha .. dan antara sebab-sebab yang lain adalah :-

1. dekat entry ni paling ramai yg menggomen.
2. dekat sini pon aku turut terpedaya bersama pembaca-pembaca blog kak tipah yang lain. hahaha.
3. kat sini gak aku la pengomen pertama.
4. aku ke yang bikin panas sbb aku yg kasi komen sebegitu rupe? hahahah
5. sedaya upaya aku mencari jawapan dengan meYM kak tipah.
6. aku telah berjaya mendapat jawapan setelah menggorek sedalam yang mungkin. akakaka
7. well done kak tipah!! hihi.. tapi satu ari bila ade entry yg btol2 kak tipah btunang, takut org tak caye lak. hahahha.. takpe.. as akak ttp menggali~~~~.. muahaha..
sekian..

No comments: