Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, August 20, 2008

pagi yg indah ini

pagi yang indah ini..
tersenyum sendiri..
ciap miap burunggg di luar jendela.. seakan memanggil namamuu..

ewahh berlagu mesre aje yer. ade ape-ape ke?? tade ler. nak cite pasal pagi da petang dah ni ha. mangun la cik kiah oit.



tgh syok tido tepon aku berlagu mesra jugak. kul enam lebey. menerima panggilan dari sidia yang tak kunjung tiba. hah?? ape aku merepek ni? aku merajinkan diri untuk membuka mata aku yang tak berapa bole nak bukak ni. berusaha keras aku nak membuka mata aku yg berat (dasar pemalas) dah kemas-kemas katil aku cari baju nak pakai ari ni.. taraaa... baju seperti di atas. tu da siap giler nak begambo plak. dah siap menstereka baju aku basuh kain secara manual. huhuhu.. mesen basuh rosak. waduhh.. berusaha keras lagi aku mencuci baju menggunakan tangan ni. (tangan sendiri yer.. bukan tangan org lain) da siap cuci baju baru aku siap-siap mandi nak g keje. pas da siap, terjadi la aksi seperti di atas. ari ni lambat lagi aku sampai opis. aduh.. nasib bos tak marah. kul 0915 aku sampai. huakk~ lambat 15 menet. huhu

smalam aku da janjikan nak masuk gamba rumah si guppy kan?





taraaa.. ni la rumah si guppy. tak brapa nak nampak la. sebab die suke nyorok. huhuhu.. bahye gak guppy ni dok lam pasu ni. ade sekor burung murai asik usyaaaa je ikan-ikan lam pasu ni. (burung ape?? burung murai... burung ape?? burung murai... burung ape??? burung muraiiiiii!! dish dish dish budak tu kene tumbuk) eklan semata-mata.. aku harap ikan guppy ni nanti beranak pinak la. coz aku tengok orang lain bela ikan ni senang je berkembang pesat keluarga dorang.



kat sini la anak-anak ayam mak aku tinggal. eeee busyuknya.. manyak ta**... huhuhu dimanakah alamat tempat tinggal anak-anak ayam ini????? scroll down please...



alamatnye adalah. dalam akuarium ikan, blakang dapo mak aku, 123 ekor lebih, manjung perak. kalo nak menziarah anak-anak ayam ini sila la rujuk alamat berikut. akakakkaaka.. akuarium ni da bocor da.. so jd tempat tinggal anak-anak ayam la plak. ni la tempat tinggal anak-anak ayam yg kene demam kuning. tak caye?? tgk la badan dorang tu.. kuning je kan. miahahaha..



pink nya.. ni la penumpang setia aku kalau g opis. bekas air pon pink tau.. hua hua hua..

No comments: