Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, August 14, 2008

Dapat Award! yeayyy~



yeaaayyyyyy 1st time aku dapat award ni. begitu la teruja sekalik. mekasih bebanyak Kak Tipah muah muah muahh.. caaaaayang akak. eeee cumil btol award tu. dah la as suka teddy bear. ahaks. so sesapa yang baca blog aku ni, aku pun mensudikan diri aku utk korang-korang yang baca blog aku amik award yg cumil ni. ahaks. (err.. ade ke yg sudi ek? hahaha..)

begitu teruja sekali bila 1st time dapat award kat blog. salu tgk blog-blog kawan aku yg lain dorang begitu lah pemurah utk dapat award. nak amik .. segan lak. tapi ni kak tipah kasi aku. waaaaa exited sangat. ahaks. thanx a million to sis. eerr.. nak kasi ucapan ke bila dapat award neh?? wwuu tayah-tayah. kang prasan tahap kritikal lak kuar. hehehe..

*btambah lagik koleksi teddy bear aku. walaupun yang ni dialam maya. jaaadikk laaa.. ahaks

No comments: