Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, February 19, 2013

Rumah Untuk Disewa (dah ada penyewa)

alhamdulillah.. kami dah berjumpa dengan orang yang hendak menyewa rumah kami. 
cuma nak uruskan urusan sewa menyewa jer. 
cukup bulan nanti boleh masuk.. 


kat bawah ni la penyewanya...


hehehe takde lah.. kebetulan masa pergi jenguk rumah minggu lepas.. si comel ni yang jadi penunggu depan pintu rumah.. tapi tak boleh nak dekat.. dia da lari terus.. 

malam ni insyaAllah saya akan update pasal contest hari tu yer.. 
maaf sebab terlambat sket... hee.. peace!


2 comments:

Anonymous said...

BABY&the gorgeous MAMA!
-haqifa_91@yahoo.com-

KiNG Profile said...

nak sewa brape nye, mcm mn saya nk hubungi klu nk sewa