Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, February 15, 2013

tolong! tolong!

hehehe poyo jer tajuk...

errr.. tapi sebenarnya memang aku nak mintak tolong pon.. nak mintak tolong dekat korang creatkan nama page yang aku nak buat kat fb. dah lama memendam hajat nak buat satu page tempat aku jual barang-barang yang aku jual sekarang ni. dari tahun lepas lagi hajat aku ni.. tak buat-buat lagi sebab aku tak tahu nak letak nama apa.. huhu sadis.. sadis...

so sekarang aku nak mintak tolong kat korang korang yang baca blog aku ni.. bagi satu nama. bukan mintak tolong dengan tangan kosong tau.. aku bagi hadiah nanti.. hehe.. senang cerita.. aku buat contest je la nanti ek.. esok aku letakkan syarat-syaratnya k... so.. tunggu esok... sementara tu.. hari ni boleh la nak fikir nama apa yang sesuai untuk page aku nanti.. cewah.. bajet ramai yang baca blog aku ni...

stay tuned!

No comments: