Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, February 5, 2013

Mood / Emosi / Kegemaran

hmm pada reader yang rajin baca blog aku ni (ade ke?) mesti da tau aku ni suka memanik.. tapikan.. tapikan.. tak tau la semenjak dua menjak ni kesukaan aku tu semakin lama semakin berkurangan. not so good la kalau macam tu kan.. nak cari rezeki ni bukan boleh malas-malas. kastemer tu ada. yang regular kastemer tu nasib baik memahami.. hehehe.. tapi aku nak perbaiki semua tu. harap-harap Allah izinkan.. aku akan cuba berusaha..

emosi wat masa ni pulak stabil.. cuma lebih cool lagi kot.. ceewahh.. hahaha sape nak angkat bakul aku nihh.. beratnyaaaa! haha..

kegemaran aku sekarang ni nak memasak je kojenya. tapi kadang-kadang buntu gak nak masak apa. nasib baik mood nak jual tudung tu masih ok.. aku da fikir balik.. aku nak kongsi rezeki aku ni. aku nak ajak sesapa yang berminat nak join dengan aku jual tudung ni .. boleh la tanya aku macamana.. buat masa ni.. aku ajak anak sedara aku yang status sama macam aku gak. surirumah tangga sepenuh masa. hehe.. ye la.. sama-sama jana pendapatan.. tak salah pon..

ok semalam buku sulam manik yang baru .. da sampai kat tangan aku. beli secara online dengan sifu manik yang berbakat. plan aku lepas ni.. nak buat design satu persatu dekat kain bersaiz A4 atau lebih kecik.. dan fail kan design tu. supaya senang customer nak pilih design yang dorang nak. sebenarnya dah lama plan nak buat macam tu.. tapi tak buat-buat je lagi.. haihhh.. harap-harap kali ni plan aku ni terlaksana la.. bila kerja yang kita buat lebih teratur.. insyaAllah hidup pon lebih teratur lagi.. silap-silap masa yang kita selalu cakap tak ada tu.. berlebih-lebih pulak adanya.. doakan aku yer?

ni buku yang aku baru sampai semalam.. semoga  semangat memanik datang kembali.. kembali la kauuuuu... haha

2 comments:

cha said...

bukan kita salu baca blog akak ke? kita minat jugak tapi takde bakat macamane huhu

Unknown said...

ehehe cha mmg tak dinafikan lagi ... memang cha sorang je la peminat akak yg tegar kot.. aahaha... thnx so much!