Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, February 4, 2013

Wayang Time !

cuti-cuti last week.. masa adalah sangat penuh dengan xtvt. hubby la ni.. tak bagi wife dia goyang kaki kat umah.. hehe.. jumaat lepas KL cuti sebab hari wilayah. kami pergi melaka.. settlekan urusan kemasukan air kat rumah. pastu aku sempat settlekan urusan tabung haji dekat sana juga. punya jauh nya nak pergi tabung haji.. sampai ke melaka.. padahal kat kl lagi besar.. ekeke..

sabtu pulak .. tengah-tengah relek duduk sambil tunggu mesin basuh menjalankan tugasnya.. tiba-tiba hubby ajak pergi tengok wayang. haih.. nak tak nak..ikut jer.. lagi pon.. aku terbayangkan pop corn je.. ahaha... sampai sana.. aku pilih citer hansel and gretel witch hunter.

pelakon.. aku tak ambik port sangat sape pelakon dia.. rasa macam menyesal lak aku pilih cerita ni. haha.. bukan ape.. aku ngeri tengok muka ahli sihir tu semua. banyak lak tu ahli sihir.. hadeh... akhirnya aku banyak tutup mata je.. tak tengok sangat pon... hubby suka la tengok citer thrill macam ni.. kusangka kan citer ni macam zaman kekanak dulu.. rupanya daku terpedaya sendiri.. haha..

hari ahad lak.. hubby ajak tengok citer parker. ni not bad la.. takde muka yang mengerikan. tapi banyak tutup mata jugak. sebab banyak tembak-tembak.. huhu .. aper la.. baik tak yah tengok wayang aku ni..


citer parker ni hubby aku la yang nak tengok sangat pun.. ade hero pujaan hati dia tu. kalau tengok.. kusyuk giler.. konon-konon dia la yang jadi hero dalam citer tu.. wahahaha .. aku tau sangatttt! takpe.. aku layan kan je.. dapat gak aku makan pop corn lagi.. wakaka.. 

ok lah.. sekian saja la review aku untuk sesi tengok wayang kali ni.. memang la .. tu je la aku leh review.. selebihnya korang nilai dari pendapat aku.. tak pon pergi tengok sendiri. dapat gak makan pop corn. haha.. 

No comments: